O_O

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj

Bo z wrażenia na pewno zapomnę o co chcę spytać

 
Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat

Autor Wiadomo
Juukla
jej xD



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 510
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

  Wysany: Nie 12:08, 23 Mar 2014 
Temat postu: Bo z wrażenia na pewno zapomnę o co chcę spytać

Albo wpadam w nadczynność i wtedy serce wali mi jak oszalałe. [link widoczny dla zalogowanych] No ale z drugiej strony - jak ktoś bedzie jadł 1000 kcal, potem 800, 600, a na koncu zje kawalek kotleta 400 kcal i tak zacznie głodówke raczej zle sie bedzie czuł, mimo tych 400. czesc dziewczeta!
Bardzo mi sie podoba budowa ciała Geri Haliwell w teledysku It's raining man i bardzo chciałabym mieć taka sylwetke Jeśli wiecie to powiedzcie mi proszę jak ćwiczyć, co i ile jeść i jak dlugo systematycznej pracy potrzeba by osiągnąć takie efekty?
-nie musiałam nosić hijabu, ale mąż prosił mnie, abym zakrywała kolana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
* Mariah Carey - Without You
dosłownie chwile i już mam prawie całe nogi czerwone..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jezeli juz macie zamiar dekoloryzowac włoski to zapewnijcie im odpowiednią pielęgnacje. [link widoczny dla zalogowanych] Na początku dowiedziałam się, że moj slicniuch nie przyjdzie .

4. Ja kupiłam huggiesy i poszły do kosza, bo mały dostał strasznego uczulenia. miesnie nadal pobolewaja Ostatnio zakupilam wiosenny plaszczyk w kolorze zielonej trwy. Ta lekkość bytu... [link widoczny dla zalogowanych]
Taaa,idz z Turkiem,pewnie ci sie wydaje,ze taki sliczny,egzotyczny,a jestes tylko kolejna panna w dluuugim rzedzie wybzykanych naiwnych Polek.Tak jest i juz.Zeby poznac Turkow nalezy zamieszkac w kraju,gdzie oni mieszkaja,miec ich za sasiadow,widziec na ulicach,w knajpach i wtedy mozna wyrobic sobie zdanie o tych ludziach.Ktos,kto spotka jednego Turka w Polsce nie moze wypowiadac sie na temat tej nacji. Nie dość że nie szablonowo, to za każdym razem wychodzę inaczej zrobiona i jest bosko. Jestem dobrej myśli. Od tamtej pory zauwazyłam taka róznice ze paznokiec odrósł do połowy juz w normalnym kolorze, troszke jeszcze w 1/4 przyżółknięty i chropowaty ale odrósł. Od tego momentu jak jestem głodna to boli mnie serce :0 ze z arabem czy turkirm nie bedziesz miala dobrego zycia no chyba ze takie ci odpowiada Ja dziś będę brała 3 tabletkę ale u mnie jest wszystko ok.
nie wiem gdzie są takie ciuchy, staram się nie wydawać fortuny bo i tak po jakimś czasie ubrania się nudzą a jak ktoś podąża za modą to...
Mnie też to bardzo interesuje...piszcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | | autumn Style by ArthurStyle
Regulamin